© Copy right by asksoft  a.s.kapetanis
OIΥΠΗΡΕΣΙΕΣ MAΣ

Το e-services της Softone είναι η απομακρυσμένη βοήθεια που παρέχουμε στην επιχείρησης σας  άμεσα ,αποτελεσματικά και ασφαλέστατα  κερδίζοντας τα σημαντικότερα……  χρόνο και χρήμα.


Τo  e-services λειτουργεί όταν και όποτε εσείς επιθυμείτε για όσο χρόνο εσείς θέλετε με αποκλειστική πρόσβαση μόνο στην εφαρμογή σας με κωδικούς που  είναι διαφορετικοί  κάθε φορά για τον απομακρυσμένο χρήστη εξασφαλίζοντας  έτσι την απόλυτη ασφάλεια.  


ΚΟΙΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

Ο χώρος αυτός είναι αφιερωμένος στους πελάτες των εφαρμογών Soft1. Από εκεί μπορούν μέσω της σελίδας Κοινή Περιοχή της εφαρμογής να «κατεβάσουν» αρχεία όπως updates κλπ. που έχουν αναρτηθεί από την ίδια τη SoftOne.


ΙΔΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον ιδιωτικό χώρο υπάρχει διαβαθμισμένη πρόσβαση μέσα από την αντίστοιχη σελίδα της εφαρμογής αφού προηγηθεί έλεγχος του Serial Number της εγκατάστασης.

Ο χώρος είναι διαθέσιμος για upload και download αρχείων. Δηλαδή, στον ιδιωτικό χώρο κάθε επιχείρησης οι χειριστές της εφαρμογής μπορούν και οι ίδιοι να «ανεβάζουν» αρχεία (π.χ. backup), στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών υποστήριξης. Τα αρχεία αυτά μπορούν να δουν μόνο οι ίδιοι και τα στελέχη υποστήριξης της SoftOne.

Στόχος της υπηρεσίας αυτής είναι η εύκολη και γρήγορη ανταλλαγή αρχείων, χωρίς έξοδα και καθυστέρηση και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται καθημερινά από τους πελάτες και τους συνεργάτες μας.


ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Κάθε αγορά λογισμικού Soft1 συνοδεύεται και από τους κωδικούς άδειας παραχώρησης χρήσης. Οι κωδικοί αυτοί θα πρέπει να καταχωρηθούν στην εγκατάσταση του πελάτη πριν την έναρξη χρήσης. Με την υπηρεσία αυτή έχετετη δυνατότητα με το πάτημα ενός κουμπιού να κάνετε αυτόματη ταυτοποίηση και εισαγωγή αυτών των κωδικών στην εγκατάσταση.


ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ

Όπως και στη Νέα άδεια, έτσι και στην περίπτωση επέκτασης της εγκατάστασης με προσθήκη νέων ενοτήτων γίνεται αναθεώρηση της άδειας χρήσης.


ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Με την υπηρεσία αυτή εισάγονταιαυτόματα στην εγκατάσταση του πελάτη οι απαραίτητοι κωδικοί, αποφεύγοντας λάθη και εξοικονομώντας χρόνο.


ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Κάθε εγκατάσταση Soft1 έχει τη δυνατότητα αποστολής και λήψης μηνυμάτων προς και από κάποια άλλη εγκατάσταση Soft1, της οποίας γνωρίζετε τον κωδικό (Serial Number) . Τα μηνύματα αυτά μπορεί να είναι απλά μηνύματα κειμένου ή μηνύματα με επισυναπτόμενα αρχεία, εκτυπώσεις, προβολές καθώς και οποιοδήποτε άλλο Soft1 αντικείμενο. Τα ληφθέντα μηνύματα εμφανίζονται στο portal και στην ενότητα «Μηνύματα εγκατάστασης». Με single mouse click τυχόν επισυναπτόμενα soft1 αντικείμενα ( Εκτυπώσεις, Προβολές κτλ) αυτόματα εισάγονται (με ερώτηση) στη σωστή τους θέση.


ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ


Η τηλεφωνική υποστήριξη λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00 πμ  έως στις 18:00 μμ πενθήμερο στα σταθερά και κινητά τηλέφωνα της ask-soft.


Για το εκτός ωραρίου εργασίας της εταιρίας μπορείτε να αφήσετε μήνυμα με την ποιο λεπτομερή ανάλυση του προβλήματος σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με την έναρξη του ωαρίου της εταιρίας μας.

Στην περίπτωση που για κάποιον λόγο  δεν δοθεί λύση στο πρόβλημα σας  τηλεφωνικά θα κανονισθεί ραντεβού για την επίσκεψη τεχνικού στην επιχείρηση σας.


Το τμήμα support μπορεί να σας υποστηρίξει ακόμα και στις αργίες όταν υπάρξει ανάγκη με ειδικά συμβόλαια και συμφωνίες τηλεφωνικής υποστήριξης η παρουσίας τεχνικού στον χώρο σας.


από την .... με τις χαμηλότερο κόστοςς  στην τηλεφωνική υποστήριξη. Call center .... μια ακόμη καινοτομία e-services