Πολιτική Επιστροφών

Όροι Επιστροφών & Αλλαγών

  1. Δεκτές επιστροφές μόνο για προϊόντα σε άριστη κατάσταση, με τις ετικέτες και την αρχική συσκευασία.
  2. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
  3. Η επιστροφή/αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από απόδειξη λιανικής ή κάρτα αλλαγής και προηγούμενη ειδοποίηση στο info@asksoft.gr ή τηλεφωνικά.
  4. Αλλαγές μπορούν να γίνουν είτε online είτε σε φυσικά καταστήματα Asksoft, με την απόδειξη ή την κάρτα αλλαγής.


Διαδικασία Αλλαγής Μη Ελαττωματικού Προϊόντος

  1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη με την εταιρεία SPEEDEX.
  2. Μαζί με την απόδειξη λιανικής, προσθέτετε σημείωμα με τον λόγο επιστροφής/αλλαγής.
  3. Διεύθυνση αποστολής:
  4. Καπετάνης Αναστάσιος
  5. Ετεοκλέους 14, Τ.Κ. 32200
  6. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, ξεκινά η αποστολή του νέου προϊόντος.




Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων (Μη Ελαττωματικό Προϊόν)

  1. Αποστέλλετε το προϊόν με δικά σας έξοδα μέσω courier.
  2. Εσωκλείστε:
  • Αντίγραφο της απόδειξης λιανικής.
  • Τα πλήρη στοιχεία σας: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, αριθμό λογαριασμού, IBAN, όνομα τράπεζας.
  1. Διεύθυνση αποστολής:
  2. Καπετάνης Αναστάσιος
  3. Ετεοκλέους 14, Τ.Κ. 32200
  4. Μετά την παραλαβή του προϊόντος και των απαιτούμενων στοιχείων, γίνεται επιστροφή χρημάτων εντός 15 εργάσιμων ημερών, μόνο για την αξία του προϊόντος (χωρίς τα έξοδα αποστολής).


Ελαττωματικά Προϊόντα

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν την αποστολή. Αν διαπιστώσετε ελάττωμα, ενημερώστε μας εντός 24 ωρών στο info@asksoft.gr.

  • Επιστρέφετε το προϊόν με SPEEDEX και χρέωση παραλήπτη.
  • Αν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς επιβάρυνση.
  • Αν διαπιστωθεί κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν επιστρέφεται με χρέωση του πελάτη.